Rugzakken in gepakt en aftellen is begonnen.

29 maart 2024 - Hengelo, Nederland

5 April vertrekken we voor een camino naar Santiago de Compostella. Dit keer maken Marquérite en ik samen deze wandel tocht. We wandelen een gedeelte van de zilverroute of te wel de Camino Via de la Plata.

Vliegen op Madrid met een overnachting daar. De volgende dag met de trein naar Salamanca. Even een paar dagen Salamanca bekijken voor we starten. We doen het rustig aan met de afstanden. Lekker genieten van de natuur en van alle ontmoetingen.

1. Jan Stevens:
    30 maart 2024
    Fijn om weer een Camino te gaan lopen
    Vanaf Salamanca
    Vanaf hier op de Camino Sanabres ? Een onderdeel van de Via de la Plata !
    Neem de tijd en GENIET
    PS ca 18 juni kom ik aan in Ourense , vanaf Viseu op de Camino Portuquese INTERIOR, naar Santiago de Compostela
  2. Hans Huisman:
    30 maart 2024
    Heel veel succes Henk en Marquérite en geniet ervan samen.
  3. Michel Hilgerink:
    Succes
  4. Marja v.d.Veldt:
    30 maart 2024
    Salamanca is prachtig. Mooi startpunt. Heel veel succes maar vooral plezier tijdens jullie wandeltocht. Wat mooi dat jullie dit keer samen gaan. Geniet van ieder moment.
  5. Dianne:
    30 maart 2024
    Een mooie uitdaging. Veel succes en bovenal hele voeten en veel plezier.
  6. Ridi:
    31 maart 2024
    Heel veel plezier met deze bijzondere tocht.
  7. Myrtha:
    31 maart 2024
    Carpe diem
    🍀
  8. Bert van Vliet:
    2 april 2024
    Henk en Marquérite, heel veel succes en plezier. Geniet ervan met elkaar.
  9. Greta Topper:
    2 april 2024
    Hallo Henk, mooi om te lezen dat jullie deze tocht samen gaan ondernemen. Worden vast mooie herinneringen !
  10. Albert Bosch:
    Hoi Henk,
    Prachtig vooruitzicht! Heel veel succes gewenst met deze mooie maar zeer zware wandeling! Wat een gedurfde onderneming! Geweldig dat je het nu samen met Marquérite gaat wandelen.
    Zet'm op kanjers!
  11. Antje Kurvink:
    2 april 2024
    Wat mooi dat we jullie gaan volgen! We wensen jullie een voorspoedige wandeltocht, en heel veel plezier samen!
  12. Chantal Van Eerde:
    Henk en Marquerite,
    Wat mooi dat we jullie op deze manier kunnen volgen. Geniet van de deze prachtige wandeltocht en maak samen weer mooie herinneringen! Liefs!
  13. Maria:
    2 april 2024
    Heel veel plezier, geniet ervan. Fijne vakantie samen.
  14. Ria Pol:
    2 april 2024
    Een fijne en mooie wandelreis gewenst! Ik ga jullie volgen hoor! G
  15. Angelien Zonder:
    2 april 2024
    Henk en Marquerite we wensen jullie een hele mooie tocht met fijne ontmoetingen. Geniet er samen van.
  16. Erik & Leandra:
    2 april 2024
    Samen veel geluk en wandelplezier de komende weken.
    Buen Camino!
  17. Bertjan Nijhuis:
    3 april 2024
    Hoi Henk en Marquérite,
    Super dat jullie zo’n mooie wandeling samen gaan maken. Heel veel goede wandeldagen en -voeten en vooral: veel plezier gewenst! Bertjan Nijhuis. Tot kijk in mei🥾🥾🥾🍀🙋‍♂️
  18. Wubbe:
    7 april 2024
    Prachtige stad om te starten. Heel veel plezier en alvast Bon Camino.
  19. Marloes Sanders:
    7 april 2024
    Heel veel plezier
  20. TWijnen:
    9 april 2024
    Hé Marquérite en Henk, jullie zijn nu inderdaad op pad. En dat is mooi. Ik wens jullie een hele goede en fijne wandelbelevenis. Fijn dat ik jullie nu kan volgen op deze site! Blijf gezond en eet smakelijk alvast voor vanavond. Groet uit De Lutte.
  21. Jo nibbelke:
    12 april 2024
    Lang geleden ging ik met een vriend naar Santiagi. We hebben veel gezien, maar het is niet de echte Camino. Wandelen is het echte. Om mensen te ontmoeten en te genieten van rust. Fijne tocht Jo.
  22. Bas (Kompas):
    13 april 2024
    Goedemorgen, heel veel succes en vooral plezier gewenst.
    Wij zullen elke zaterdag even een paar filmpjes bekijken.
    💪 groep ‘fitness’ Kompas

Jouw reactie