Naam:
1194
Video’s:
117

Over onze reis

Wij zijn Henk en Marquérite en wandelen dit jaar een stuk van de route via del plata. We starten in Salamanca en dan richting Santiago de Compestela. Misschien nog verder naar Muxia, wie weet. Waarom zouden we deze route eigenlijk lopen? Eens weken uit de sleur van aller dag. Gewoon elke dag wandelen, wandelen en nog eens wandelen. Tot bezinning komen. Dingen doen die een ander voor onmogelijk houden. Uit reisverhalen lees je dat diepere gedachten in je naar boven komen. Maar ook mensen ontmoeten die het zelfde doen. Als je wat leuks wil doen schuif het niet vooruit. De tekst van Paulo Coelho speelde mij door de gedachten " One day you will wake up and there won't be any more time to do the things you've always wanted. Do it now". Nu is de tijd aangebroken om dit uit te voeren.

Bezochte landen

Wij hebben 21 landen (9%) bezocht:

Andorra, België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Indonesië, Italië, Kroatië, Laos, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Slovenië, Spanje, Thailand, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Zweden, Zwitserland.