etappe 31 Gonzar - Melide. 32, 1 km

18 mei 2014 - Melide, Spanje

Vanacht zijn er diversen bossen om gezaagd. Dit keer waren het Italiaanse bossen. Dat zijn van die hele maar dan ook hele dikke bomen en ook nog heel taai. Ik ken die bomen niet, en dat is maar goed ook. Dus vanochtend 5, 30 uur op staan, kan toch niet meer slapen. De Italianen stonden 5 uur op met veel lawaai en allemaal douchen. Vroeg vertrekken, even klimen en dan komt de zon op. Wat een belevenis, wolken in het dal en dan die zon. Bekijk de foto's maar. Loop deze ochtend met diverse mensen op. En uit eindelijk kom ik het Friese echtpaar tegen en loop daar verder mee op. De bedoeling om circa 25 km te lopen maar als er niets tussen is aan albegue en of een bar dan wordt de afstand gauw groter. Ik wandel hier echt door boeren dorpen waar niets te koop is. En dan loop ik door een dorp met allemaal terrassen. Hebben er hier niet over na gedacht om dit te verspreiden. Dat geeft natuurlijk ook weer de charme op de camino. Ze doen het licht uit ik ga slapen, groeten.

Een impressie gevonden op youtube. https://www.youtube.com/watch?v=ykPjbqN7VW0.

1. Marja van der Veldt:
    18 mei 2014
    Wauw Henk, je hebt niks te weinig gezegd. Wat een mooie zonsopgang. Dat is dan weer het voordeel van "zagende" Italianen. Vroeg op pad en hele mooie natuurverschijnselen zien. Maar wat zijn al die kleine bouwwerkjes op "pootjes" ?
  2. Gerrit-Jan:
    19 mei 2014
    Is hier wel vergunning voor. Ik zal R en E eropaf sturen vandaag
  3. Ria:
    19 mei 2014
    Nou, 32 km dat is niet niks!
    Ga zo door...
    Groetjes, Ria