De voorbereiding

2 februari 2014 - Hengelo, Nederland

Na de zomervakantie 2013 begonnen met trainen. Eerst zonder rugzak en later met. In het begin 7 kg en dat gewicht opvoeren tot over de 9 kg. Regelmatig mijn training rondje vliegveld twente gelopen. Circa 27 km met flinke uitbreidingen mogelijkheden probeer ik een goede conditie op te bouwen. Enkele problemen met hielspoor zijn op gelost door zooltje en nieuwe wandelschoenen. De vlucht en TGV zijn geboekt. Vertrek is op maandag 14 april 2014. Vanaf Amsterdam naar Bordeaux en met de TGV naar Bayonne. Dan met het treintje naar SJPdP. En als er in de planning iets mis gaat, het komt allemaal goed.

1. Ans Zonneveld:
    2 februari 2014
    Hoi Henk, al ken ik je niet, man, ik ben gewoon een beetje jaloers, vorig jaar op 27 april was mijn reisdag en 28 de eerste wandeldag vanaf SJPdePort, geniet en verwonder je! Buen Camino.
  2. Ella Sachs:
    3 februari 2014
    Ook ik ken je niet, maar wil je graag volgen, wij zijn vanplan in het najaar te lopen
  3. Herman in 't Veen:
    3 februari 2014
    Beste Henk, Heel goed bezig man. De eerste dag van St Jean naar Roncevalles is werkelijk een hele pittige dag, maar dat is met jouw voorbereiding geen probleem.
    Heel leuk is dat ik je misschien wel ga ontmoeten in Santiago, of ben je dan alweer naar huis. Ik ga je volgen.
    Vanaf 1 juli tot en met 16 juli ben ik daar gastheer om jou en al je mede pellegrins te ontvangen aldaar.
  4. Ellie van Oostenbrugge:
    Hallo Henk,
    Geweldig dat we/ik kan meegenieten.
    Ik ben ook van plan te gaan, datum nog onbekend. Maar de voorpret is er niet minder om. Succes met de voorbereidingen en buen camino!
    Groetjes Ellie
  5. Henk lansink:
    5 februari 2014
    Hoi Ans, ik heb de blogjes na gekeken en zie dat ik jou ook heb gevolgd. Herman, ik verwacht eind mei weer terug te zijn, denk dat we elkaar niet ontmoeten. Mischien ergens anders wie weet.
  6. Ria Brinkman:
    11 februari 2014
    Veel plezier met de voorbereidingen, Henk!
  7. Hilma Kooistra:
    14 februari 2014
    Ha die Henk,

Het grote aftellen is begonnen, ik ga je volgen hoor.
    Mooi vooruitzicht!

Hilma
  8. Sjaak Bijsterbosch:
    17 februari 2014
    Hoi Henk,

Nogmaals respect dat je dit doet!
    En natuurlijk een gezin die je hierin steunt is ook belangrijk.
    Ik wens je een goede en behouden reis, en probeer je te volgen.
  9. Gerard Flake:
    23 februari 2014
    Nog even en je bent een aantal weken van je reisgenoten verlost:). Ik zie je morgen.