Nog 50 dagen. Het aftellen is begonnen!!

23 februari 2014 - Hengelo, Nederland

De voorbereiding loopt volgens plan. De eerst overnachting is geboekt bij L`Esprit du Chemin voor 14 april. Wandel nu diverse routes. Laatst een stuk van het Vechtdal pad gewandeld van Zwolle naar Dalfsen met een oud collega van de gemeente Zwolle? Vorig weekend met een groep vrienden van Nijverdal naar Holten gewandeld. Nu ook weer genoten van met een groep lopen en van de natuur in het twentse landschap. Mijn oude wandelbroek heeft het bij deze wandeling begeven. De nieuwe wandelschoenen lopen prima. Vandaag rondje vliegveld gewandeld. Marquérite loopt mij tegemoet en lopen de laatste kilometers gezamelijk naar huis.

1. Coos Wildeman:
    24 februari 2014
    Hallo Henk, ga je alleen of loop je met een groep, ik ben benieuwd naar je ervaringen onderweg.
    Veel succes en plezier onderweg

Groeten Coos
  2. Thuisfront:
    24 februari 2014
    Nog 49 dagen voor je vertrek. Vanaf nu tot je vertrek duurt net zolang als de tijd dat je onderweg zult zijn en wij je moeten missen, maar 'Go with the flow' en vooral genieten!
    Groetjes van Jelmer, Marinthe en Marquerite
  3. Wubbe:
    24 februari 2014
    De eerste stap zet je in je hoofd lang voordat je een stap op de Camino zet. Fysiek bereid jij je voor, ondertussen mentaal ook. Samen moeten ze zorgen voor een mooi avontuur. Het zal niet altijd van een leien dakkie gaan, de ene keer fysieke mankementen andere keer hebt je goeie benen maar ben je niet vooruit te branden. Denk op zo'n moment: niets moet.

Houd ruimte in je rugzak voor mooie herinneringen. Veel plezier met je voorbereiding, voor je het beseft trekt jij de deur achter je dicht en je begint.
  4. Martin Postma:
    9 maart 2014
    Hallo Henk,

Wij wensen je veel succes. Hopelijk gaat het voorspoedig.

Gr. Martin, Petra en Marlou (mmp team)
  5. Marianne:
    11 maart 2014
    Halllo Henk,
    Afgelopen zaterdag, 8 mrt. 2014, ontmoette ik u tijdens de winterwandeling in Enschede. U vertelde over uw voornemen de Camino in 40 dagen te gaan lopen. Ik ben benieuwd hoe het u zal vergaan tijdens de reis en hoop u digitaal te kunnen volgen. Ik wens u veel succes en veel reisplezier.
    Groet,
    Marianne