Nog 3 weken voor de start.

23 maart 2014 - Hengelo, Nederland

Nog 3 weken voor de start. Zooltjes zijn door de podoloog aangepast. Een verhoging bij de middenvoetsbeentjes zodat deze meer gespreid zijn. Dit merk ik gelijk en met het wandelen geen pijn meer in mijn voeten. Vorige week hebben we met vrienden gewandeld in het Teutoburgerwoud onder Osnabrück zie link bijgevoegd. Het was een pittige maar mooie wandeling met een overbruging van 300 meter klimen en 300 meter dalen. Dit is een mooi gebied om te wandelen en zo kort in de buurt op een uur rijden van Hengelo.

Vandaag bij ons in de omgeving gewandeld in het bos tussen Hengelo en Enschede circa 20 km. Deze week de laatste inkopen doen want de zomer spullen liggen weer in de winkel. Heb nog een wandelbroek, lakenzak en sandalen nodig. Dan hoop ik alles binnen te hebben voor de camino.

1. Ridi:
    23 maart 2014
    Was een mooie wandeling vorige week.
  2. Ruben:
    23 maart 2014
    Het wordt steeds spannender. Veel voorpret...
  3. Marianne:
    24 maart 2014
    Hallo Henk,
    Ik ben zo benieuwd hoe het je zal vergaan op de camino. Ik hoop dat je veel details verteld, waar je zo tegenaan loopt. Kunnen we nog veel van leren, want het is niet niks wat je gaat ondernemen.
    Groet,
    Marianne
  4. Angelien Zonder:
    Hallo Henk,
    Heel veel succes en geniet vooral van je onderneming.
    Ik hoop nog vele mooie verhalen en tips van je te lezen.
    Groet,
    Angelien
  5. Henk lansink:
    Dag Angelien,
    Heel veel succes met jou voorbereiding, en veel fiets plezier op jou camino.
  6. Henk lansink:
    Dag Angelien,
    Heel veel succes met jou voorbereiding, en veel fiets plezier op jou camino.
  7. Theo Oostendorp:
    13 april 2014