etappe 10 Stº Domingo de la Calzada - Belorado 22.1 km

26 april 2014 - Belorado, Spanje

Je kunt pas weten wat goede wijn is als je ook slechte hebt geproefd "Paolo Coelho". Nou gisteren avond bij de dinner weer genoten van een lekkere wijn uit de streek. En heerlijk gegeten van de spaanse keuken. We eten met 6 nederlanders en John uit denemarken. Dus de voertaal is Engels. John is vandaag jarig en dat hebben we even gevierd. Vanochtend vertrokken in de regen en de omgeving veranderd ook van wijnvelden naar graanvelden. In Grañón in een barretje genoten van een lekkere kop thee en een heerlijk broodje met gebakken ei, salade en ham uit de magnetron. Als we de etappe voortzetten hebben we de windt vol van voren. En niet zo zachtjes ook lopen op een pad langs de weg. Dit is weer even heel anders wandelen met deze harde wind. In de albergue die we betrekken in Belorado komen we weer vele bekenden tegen. Dus weer even bij kletsen met iedereen. Groetjes Henk Een impressie gevonden op youtube. https://www.youtube.com/watch?v=7RR0iIU9wNA

1. Bert van Vliet:
    Henk,

Wij hadden vandaag een oranje-tompoes.
  2. Henk lansink:
    26 april 2014
    Dag bert, heb vandaag vele oranje bloemen gezien. De nederlandse dames hebben er nog wat in hun haar gestoken.
  3. Joop Warrink:
    26 april 2014
    Hoi Henk, Ik krijg steeds meer bewondering voor jou prestatie. Vandaag was ik al wrak naar een half uurtje slenteren over de Dronter vrijmarkt met mijn vrouw. Tot ramp waren alle terrasjes ook nog eens bezet, dat was afzien, ik wou dan ook snel naar huis. Op dat moment dacht ik aan jou spirit en doorzettingvermogen, ik ging vervolgens fluitend verder. Veel wandelplezier jongen. Groetjes Joop