Etappe 5 Puente la Reina - Ayegui 23, 9 km te gaan nog 659, 7 km van de 774, 4 km

21 april 2014 - Ayegui, Spanje

Gisterenavond kon ik de slaap niet pakken. Onrustig van binnen je weet wel van die dingen die je uit de slaap houden. Morgen weer een nieuwe etappe. Gisteren bij het eten was een leuke groep en eindelijk ook eens nederlanders aan tafel met dinner. Nieuws volg ik niet maar als er een nieuws ring komt van rtv oost PEC Zwolle heeft Ajax weggespeeld doet mij goed. Het grote Ajax dat door een provincie clubje weg wordt gespeeld. Vandaag voelde ik mij als PEC Zwolle. De benen waren uitgerust de keelontsteling gaat redelijk en mooi weer, wel wat kouder. Wandelen door een heel mooi gedeelte van het Spaanse Navarra. Weer veel foto's gemaakt vooral bij het plaatsje Cirauqui en wandelen over oude romeinse wegen en over de oude bruggen. Loop alleen maar kom diverse mensen van de albergue tegen. Het laatste stuk loop ik samen met een jonge man uit Litouwen. Hij zou met de fiets maar die is met het vliegtuig naar Corcica gestuurd. Dus nu loopt hij het tot Burgos.. Ik ben op een km van een watertap punt. Maar ook een wijn tap is er aanwezig. Dus ik ga mijn waterfles maar even vullen met wijn. Hier nog een link met de webcam, weet niet of die werkt http://www.irache.com/fuente-del-vino.php En weet ook niet waneer ik er ben. Proost op Pasen, groetjes Een impressie gevonden op youtube. http://www.youtube.com/watch?v=p_U2cwhsbFQ

1. Nelleke Bergman:
    21 april 2014
    Lees iedere dag jou verslag, ik geniet ervan.
    Groet
  2. Wubbe:
    21 april 2014
    Henk, goed om te lezen dat je weg kan vervolgen. De water en wijn tap is speciaal voor pelgrims, dus ook voor jou Henk. Geniet van de omgeving en natuurlijk van de wijn.
  3. Femke:
    21 april 2014
    Hallo Henk, fijn dat je weer opgeknapt bent en weer kunt lopen. Wandelen vind ik op zich al heilzaam voor veel kwalen, en deze tocht zal vast nog iets extra's voor je doen. Ik geniet van je verhaal en kijk uit naar het vervolg.
  4. Marja van der Veldt:
    21 april 2014
    Fijn dat je weer verder kunt Henk. Ik geniet van je verhalen en van de mooie plaatjes erbij. Zo leer ik ook een stukje Spanje kennen dat mij nog onbekend is. Goede reis verder en neem op tijd je rust.
  5. Alie:
    21 april 2014
    Fijn Henk, dat je de tocht kon hervatten. Nu de keel nog even goed smeren met de wijn..... Veel succes met het vervolg en geniet er van. Dan genieten wij met je mee.
  6. Roel:
    21 april 2014
    Top Henk echte doorzetter! Proud to be een TUKKER.
    Moet er nog niet aan denken wat jij al meegemaakt hebt
    Weet nog nog niet wat mij te wachten staat als ik
    Vertrek op 21-03-2015 van uit Borne.
    Buen Camino Gr. Roel
  7. Myrtha:
    21 april 2014
    Hou Henk, groeten uit Twente met zijn mooie paasvuren! Fijn dat je weer de goede weg op bent. Wat een mooie foto's met die prachtige vergezichten. Je zult nu weer nieuwe mensen ontmoeten, dat maakt het nou ook zo interessant.
    Vandaag 2e paasdag samen met Marquerite, Jelmer en Marinthe gebarbequed en toch weer paaseieren gezocht, konden onze kids toch niet laten, verstopt op niveau, ha ha.
    Goeie etappe morgen en doe het rustig aan met die lekkere wijn!
    Het ga je goed, tot schrijfs.
  8. Gerard Flake:
    Hallo Henk,

Hierbij een reactie van je trein"maat".
    Fijn dat je weer loopt! (Ik maakte me even zorgen)
    Veel succes met het volbrengen met je tocht! Zet 'm op!

Gr. Gerard
  9. Annelies:
    21 april 2014
    He Henk, fijn dat je weer opgeknapt bent en je weg kan vervolgen, geniet van elke dag, ook aL zal je nog wel eens een dagje minder tegen komen, maar dan geniet je extra van de goede dagen, goede reis verder!
  10. Ronald:
    22 april 2014
    Hoi Henk,

Heel veel plezier, geniet ervan!!
  11. Olaf Netze:
    22 april 2014
    Hoi Henk,

Fijn om te vernemen dat je, je weer wat beter voelt. Heel veel succes in het vervolg van je reis!